آموزش آنلاین زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : مدرس پیگیر !

صحبت از مکالمه انگلیسی زنده است ، وب سایت های رایگان زیادی برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی وجود دارد. اگر به مقاله ما در مکان های برتر برای یافتن یک شریک مکالمه انگلیسی نگاه کنید ، هفت مکان در وب خواهید یافت که می توانید مکالمه انگلیسی را به صورت رایگان تمرین کنید. علاوه بر وب سایت های خوب ذکر شده در آن پست وبلاگ ، من می خواهم italki را توصیه کنم. پلت فرم italki با کمک به مردم در سازماندهی تبادل زبان و جلسات تدریس خصوصی ، فرصتی را برای تمرین مکالمه انگلیسی فراهم می کند. در یک تبادل زبان ، شما زبان خود را به یک انگلیسی زبان بومی آموزش می دهید ، و آنها انگلیسی را به شما آموزش می دهند. این یک روش بسیار ارزشمند برای یادگیری زبان انگلیسی و درک بهتر از یادگیری زبان به طور کلی است. اگر می خواهید کمی هزینه کنید ، می توانید با برنامه ریزی زمان با یک معلم خصوصی italki ، کاملاً روی تمرین انگلیسی تمرکز کنید. اما شاید آنچه شما به دنبال آن هستید یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت و صحبت با افراد بومی به طور طبیعی و شایسته است. هر یک از منابعی که ما در این پست ذکر کرده ایم می تواند علاوه بر رزومه شما باشد ، اما یک موضوع وجود ندارد. این یکی از ضروریات مطلق دنیای تجارت مدرن است: انگلیسی برای تماس های ویدیویی تجاری. اکنون یک دوره کلاس زبان آنلاین وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند: Creativa. فقط تصور کنید: اگر بتوانید در مکالمه انگلیسی روان صحبت کنید و با مشتریان ، همکاران و مدیران خود راحت ارتباط برقرار کنید چه می کنید؟ اگر می توانید یک مصاحبه باورنکردنی داشته باشید و از طریق یک تماس ویدیویی شغل جدید یا تبلیغات بزرگی کسب کنید ، چه می کنید؟ در واقع می توانید به جای نگرانی در مورد این تماس ها منتظر آنها باشید. این اعتماد به نفس تازه یافته چه فایده ای برای صلاحیت انگلیسی شما دارد؟ یا حرفه شما؟ این فرصت را برای بهبود زبان انگلیسی و شغلی خود از دست ندهید - امروز با Creativa شروع کنید. رایگان نیست ، اما هزینه اشتراک شما هزینه دارد

وب سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دنبال کنید

"وقتی در رم هستید ، مانند رومی ها رفتار کنید." این عبارت رایج انگلیسی به این معنی است که وقتی می خواهید خود را با مکان جدیدی سازگار کنید ، باید مانند افرادی که در آنجا زندگی می کنند رفتار کنید.

 

بنابراین ، چه کسی در جهان آنلاین انگلیسی زبان "زندگی" می کند؟ انگلیسی زبانان بومی این کار را می کنند. و شما نیز می توانید در اینترنت انگلیسی به راحتی زندگی کنید ، اگر این کار را مانند انگلیسی زبانان بومی انجام دهید. آنچه را که آنها انجام می دهند با مرور وب سایت های بومی انگلیسی انجام دهید. همچنین چند دسته برای این سایت ها وجود دارد.

 

وب سایت های آموزنده تدریس آنلاین زبان انگلیسی

اگر می خواهید به زبان انگلیسی تحصیل کنید یا می خواهید از آنچه در سراسر جهان می گذرد مطلع شوید ، وب سایت های آموزنده فرم خوبی از تمرین انگلیسی است.

 

وب سایت های خبری مانند CNN ، BBC News و Al Jazeera English می توانند خبرهای فوری انگلیسی زبان در رویدادهای فعلی و همچنین علم و فناوری باشند.

 

سایر وب سایت های آموزشی مانند Popular Science ، Popular Mechanics و Scientific American کاملاً بر اخبار علمی به زبان انگلیسی تمرکز دارند. همه این سایت های آموزش زبان انگلیسی انلاین به شما کمک می کنند تا "مهارت های کتاب" و "هوشمندهای جهانی" خود را ایجاد کنید زیرا مهارت های خواندن انگلیسی را نیز ایجاد می کنید.

 

 

همچنین سایت های آموزنده ای وجود دارد که برای جوان انگلیسی زبان ساخته شده اند. یک نمونه از این موارد Wonderopolis است که دارای مقالات کوتاه و جالب بسیاری در مورد نحوه کار جهان است. این همچنین شامل لیست های واژگان ، آزمونهای درک مطلب و پیشنهاداتی برای فعالیت های مرتبط با موضوعات است.

منبع fluentu





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: